نامادری

ساخت وبلاگ

 

فروشگاه اينترنتي لوازم آرايشي و بهداشتي روناتا : انتخاب اول خانم هاي جذاب

 

خريد لوازم آرايشي براي بانوان يکي از خريدهاي بسيار جذاب است. اکثر خانم‌ها به دليل تمايل بيشتر به زيبايي و زيباتر ديده شدن به سمت خريد محصولات آرايشي و بهداشتي مي‌روند. در نتيجه بايد هنگام خريد، چه از لحاظ کيفيت محصول و چه تناسب آن محصول با نوع پوست خود، دقت لازم را داشته باشند.

محصول بي‌کيفيت يا نامتناسب با نوع پوست مي‌تواند آسيب جبران‌ناپذيري به پوست بدن يا صورت وارد کند و تبعات زيادي به همراه دارد. چه بسا با خريد يک محصول ارزان و بي‌کيفيت آسيبي به پوست خود بزنيم که براي جبران آن بايد چندين برابر آن محصول هزينه کنيم.

امروزه خريد اينترنتي لوازم آرايشي رايج شده است و بخش زيادي از درآمد خانوارها صرف تهيه انواع لوازم آرايشي و بهداشتي مي‌شود. روناتا يک فروشگاه اينترنتي محصولات آرايشي و بهداشتي است که با جشنواره هاي پي در پي، تخفيف هاي بسيار ويژه اي را براي مشتريانش در نظر مي کيرد. از انواع ضد آفتاب و شامپوها گرفته تا انواع رژها و کرم‌پودرها و ساير لوازم آرايشي و بهداشتي.

چرا خريد لوازم آرايشي اهميت دارد؟

همانطور که گفتيم لوازم آرايش يکي از عمده خريدهاي خانواده‌ها و به ويژه خانم‌هاي جوان است. به شکلي که افراد زيادي براي زيبايي پوست و سلامت آن هزينه‌هاي گزافي مي‌کنند. با نگاهي به آمار و ارقام خريد محصولات آرايشي و بهداشتي در ايران متوجه اهميت اين موضوع خواهيم شد.

e1_e0gj.jpg

تاثير لوازم آرايش بر زيبايي

تاثيري که لوازم آرايش بر زيبايي چهره دارد بر کسي پوشيده نيست. از زيباتر شدن چهره گرفته تا برطرف کردن عيوب و نواقص صورت و پوست با لوازم آرايش امکان‌پذير است.

داشتن موها و ناخن‌هايي زيبا، پوستي خوب و لطيف مي‌تواند به خاطر استفاده از وسايل آرايشي و بهداشتي مرغوب باشد.

بالا بردن اعتماد به نفس و ايجاد حس خوب

از لحاظ روانشناسي هر انساني و به ويژه خانم‌ها تمايل به زيبايي دارند و حس مثبت و خوبي از ديدن زيبايي مي‌گيرند.

يک پوست خوب مي‌تواند باعث شود زيباتر و جوان‌تر به نظر برسيد. تصور کنيد بتوانيد با ريمل يا مداد چشم‌هاي خود را جذاب و گيرا يا درشت‌تر کنيد، يا با رژ گونه جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر برسيد.

با استفاده از لوازم آرايش و زيباتر شدن کاملا حس خوبي که در اطرافيانتان ايجاد مي‌شود و انرژي‌هاي مثبتي را که به شما باز مي‌گردد، درک خواهيد کرد.

ضمنا با زيباتر شدن، اعتماد به نفس بالاتري خواهيد داشت.

لوازم آرايش با کيفيت و تاثير آن روي پوست

خريد اينترنتي لوازم آرايش با کيفيت نقش مهمي در سلامت پوست دارد و همواره توصيه ما خريد اين وسايل از جاهاي معتبر است. مواد بي کيفيت مي‌تواند صدمه زيادي به پوست بزند و مشکلات جدي براي آن به وجود آورد.

البته منظور ما از خريد لوازم با کيفيت هميشه خريد گران‌قيمت‌ترين آن‌ها نيست، بلکه يک محصول با قيمت متناسب با پوست نيز مي‌تواند کيفيت خوبي داشته باشد.

در نتيجه هميشه فريب قيمت محصول را نخوريد و ببينيد چه برندي با چه کيفيتي براي پوستتان زيبايي را به ارمغان مي‌آورد.

با توجه به آب‌ و ‌هوايي که در آن زندگي مي‌کنيد ممکن است يک محصول به پوستتان سازگار باشد و يک محصول خير. پس همه چيز را مد نظر قرار دهيد.

همچنين در لوازم آرايش انواع ويتامين‌ها به کار مي‌رود که به شادابي پوست کمک مي‌کند. امروزه در توليد لوازم آرايشي و بهداشتي انواع مواد ويتامينه و پروتئينه استفاده مي‌شود تا سلامت پوست و موهايتان را تامين کند.

خريد اينترنتي محصولات آرايشي

از آن جايي که لوازم آرايشي ارتباطي مستقيم با پوست و سلامت آن دارد، اکثر افراد در خريد آن احتياط به خرج مي‌دهند و تمايل دارند از جايي خريد کنند که آن محصول علاوه بر قيمت مناسب، کيفيت خوبي نيز داشته باشد.  خريد اينترنتي لوازم بهداشتي با کيفيت مي تواند سلامت، لطافت و زيبايي پوست شما را تضمين کند.

در حال حاضر خريدهاي اينترنتي براي وسايل و محصولات آرايشي بسيار رايج شده است. فرض کنيد براي خريد يک وسيله بايد در شلوغي شهر و ترافيک رفت‌ و ‌آمد کنيد، گرما و سرما را تحمل کنيد تا به فروشگاه مورد نظر برويد.

حالا ديگر نيازي به اين کار نيست. با يک جستجوي ساده محصول مورد نظر در گوگل، به راحتي مي‌توانيد در هر جاي شهر و کشور که هستيد با خيال راحت از روناتا خريد اينترنتي انجام دهيد و درب منزل تحويل بگيريد.

e2_0s7i.jpg

سعي کنيد هنگام خريد از معيارها و استانداردهاي انتخاب آن محصول اطلاع داشته باشيد تا جنس بي‌کيفيت و قلابي به پوستتان صدمه نزند.

اگر به شکل اينترنتي خريد مي‌کنيد حتما از معتبر بودن فروشگاه مطمئن شويد و اصالت محصول را بررسي کنيد.

همچنين در اين بازار گسترده حواستان به کلاهبردارهاي مجازي و اينترنتي باشد، اشخاصي که در ازاي گرفتن پولتان محصول با کيفيتي برايتان ارسال نمي‌کنند و جنس قلابي برايتان مي‌فرستند. پس در چنين شرايطي يک فروشگاه مجازي مطمئن باعث آرامش خيال خواهد شد.

روناتا، انتخاب اول افرادي که به زيبايي خود اهميت مي‌دهند

همانطور که گفتيم خريد لوازم و محصولات آرايشي به صورت مجازي و اينترنتي و اين که از آن محصول و فروشنده مطمئن باشيد همواره دغدغه افراد زيادي است.

نداشتن اعتماد به فروشگاه اينترنتي مورد نظر، نداشتن اطمينان از کيفيت محصولات يا ارسال نکردن آن‌ها، تقلب بودن محصولات و بسياري مشکلات ديگر ممکن است گريبان‌گير خريداران فضاي مجازي شود.

امروزه استفاده از لوازم آرايشي و مراقبتي تقلبي در مقايسه با اصل بسيار شايع است و وجود لوازم فيک گاهي آنقدر زيادتر مي‌شود که ديگر تشخيص آن از اصل بسيار دشوار خواهد بود.

خيلي از افراد تنها به اين دليل که اين مواد قيمت پايين‌تري دارند از لوازم فيک و تقلبي استفاده مي‌کنند، اما اگر کمي درباره خطراتي که متوجه آن‌ها است بدانند، هرگز مرتکب اين اشتباه نخواهند شد.

در واقع مواد آرايشي بهداشتي تقلبي موادي هستند که با نام برندهاي معتبر در بازار به فروش مي‌رسند، اما محتويات درون بسته‌هاي آن‌ها در جايي ديگر توليد مي‌شود و هيچ کنترلي روي ترکيبات استفاده شده در روند توليد وجود ندارد.

البته بعضي اوقات مردم آگاهي و اطلاعات کافي از ضررهاي اين مواد ندارند و تنها به دليل نام يک برند براي خريد اقدام مي‌کنند. به همين دليل در ادامه قصد داريم بيان کنيم که چرا نبايد از لوازم فيک به جاي اصل استفاده کرد.

فروشگاه اينترنتي لوازم آرايشي و بهداشتي روناتا، بستري امن و مطمئن براي خريد محصولات با کيفيت به وجود آورده است. روناتا با داشتن انواع محصولات بهداشتي و آرايشي خريدي آسان براي مشتري‌ها به وجود مي‌آورد.

فروشگاه اينترنتي لوازم آرايشي و بهداشتي روناتا علاوه بر عرضه محصولات با کيفيت، محصولاتي با قيمت ارزان و مناسب نيز براي خريداران فراهم آورده است. روناتا با داشتن درگاه پرداخت بانکي امن، تضمين اصالت کالاها و تيم پشتيباني خوب، گامي در راستاي رفاه خريداران لوازم آرايش به شکل اينترنتي برداشته است.

با اطمينان خاطر از فروشگاه اينترنتي محصولات آرايشي و بهداشتي روناتا خريد کنيد و کالاي خود را درب منزل تحويل بگيريد. روناتا شرايطي را نيز فراهم کرده است که بتوانيد هزينه کالا را پس از دريافت آن در محل پرداخت کنيد.
اين فروشگاه معتبر انتخاب اول افرادي است که به زيبايي خود اهميت مي‌دهند و دوست ندارند اسير هزينه‌هاي اضافي ناشي از استفاده از محصولات قلابي و بي‌کيفيت شوند.

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 133 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 10:33

مراجعه به روانشناس و تاثير آن بر درمان

 

زندگي به عنوان يک عامل موثر در مقابله با مشکلات و بيماريها در نظر گرفته شود و نقش مهمي در سلامت روان دارد .پژوهشها نشان دادند که اميد به زندگي با سلامت جسمي و روان شناختي، خودارزشي بالا، تفکر مثبت، روابط اجتماعي و کيفيت زندگي ارتباط مستقيم دارد

 

امروزه حضور روزافزون زنان در جامعه و اشتغال آنان، موجب افزايش ميزان خودپندارة مثبت اجتماعي در آنان شده، که اين خود متأثر از ميزان تحصيلات، ويژگيهاي شخصيتي، رضايت از زندگي و ازدواج است

 

عامل مشکلات اقتصادي و فقر آنان در سالمندي است که متعاقب آن موجب وابستگي زنان به همسر و يا فرزندانشان مي شود  نتايج مطالعة مستي و همکاران نشان داد که اشتغال زنان با سلامت اجتماعي آنان رابطة معناداري دارد. سلامت اجتماعي در بين زنان شاغل بيشتر از زنان خانه دار و در بين شاغلين رسمي و پاره وقت بالاترين سطح سلامت اجتماعي ديده شد). همچنين تمنايي فر و همکاران در مطالعه خود نشان دادند که رضايت از زندگي و سلامت عمومي زنان شاغل در مقايسه با زنان بيکار از وضعيت بهتري برخوردار بود. اين در حاليست که نتايج مطالعه نشان داد که زنان غيرشاغل در مقايسه با زنان شاغل از انسجام بالاي روابط زناشويي و سطح پايين استرس و افسردگي برخوردار بودند.

 

اهميت روانشناسي

 

در جواب اينکه روانشناسي چيست بايد گفت روانشناسي علم بسيطي است و وجود شاخه هاي مختلف روانشناسي نشانگر اهميت اين رشته است.

 

از يک سو رفتارهاي انسان متفاوت است و از طرف ديگر اين رفتارها در سنين مختلف و در زمان هاي مختلف به صورت متفاوتي نمايان ميشود و براي شناخت انسانها در سنين و زمانهاي مختلف، نيازمند آگاهي از روان آنها ست.

 

با توجه به اينکه “روانشناسي” بر بسياري از وجوه زندگي ما اثر ميگذارد، شايسته است حتي کساني که در پي کسب تخصص در اين رشته نيستند آگاهي مختصري از اين دانش پويا داشته باشند.

 

آگاهي از اينکه مقدمات روانشناسي چيست به شما کمک ميکند تا بفهميد چرا افراد به شيوه هاي معيني مي انديشند و عمل مي کنند.

 

افسردگي يکي از عوامل اصلي مراجعه به روانشناس

مهمترين علائم و نشانه هاي اختلال افسردگي را اينجا مطرح مي کنم. با دقت بخوانيد و اگر خودتان يا نزديکانتان اين ها را دارند سعي کنيد به کمک دسترسي پيدا کنيد. درهرصورت ابتلا به بيماري بايد جدي گرفته شود و به دنبال درمان بود.

 

روحيه ي غمگين و ناراحت ( تقريبا به صورت ممتد بيش از 2 هفته) : اين نشانه رو ممکنه خود فرد ندونه که داره! و اگر ديگران فرد رو اينطوري توصيف ميکنن بازهم ميشه گفت اين ملاک وجود داره.

لذت نبردن از فعاليت هاي روزمره: يعني فرد فعاليت هايي که قبلا بهش لذت ميداد رو ديگه دوست نداره و براش لذت بخش نيستن. اين درصورتيه که فرد تقريبا تموم اين فعاليت ها ديگه از چشمش افتاده باشن نه فقط يکي دوتا.

تغييرات وزن و اشتها: اگر فرد در يک ماه گذشته بيشتر از 5 درصد وزنشو از دست داده باشه يا بيشتر از 5 درصد به وزنش اضافه شده باشه، اين نشانه رو ميشه گفت داره. يا اينکه اشتهاي فرد خيلي بيشتر شده باشه يا خيلي کمتر.

پرخوابي يا کم خوابي نسبت به قبل

احساس بي ارزش بودن

از دست دادن انرژي و حال و حوصله

افکار مربوط به مرگ: از فکر اينکه بميره بهتره تا برنامه ريزي براي خودکشي>>>> اگر از اين افکار داريد حتما سريع به يه متخصص مراجعه کنيد.

 

مراجعه به مشاوره خانواده براي خيانت

خبر بد اين است که تحقيقات تخمين زده‌اند که حدود 25 درصد از زوجين اقدام به خيانت به همسر مي‌کنند. اين خيانت مي‌تواند به شکل رابطه جنسي، رابطه تلفني، چت از طريق شبکه‌هاي اجتماعي باشد. متاسفانه بار رواني خيانت بسيار گران و سنگين است.

 

خيلي از افرادي که به آن‌ها خيانت مي‌شود، دچار فرضيات و افکار اشتباهي مي‌شوند که در اين مطلب مي‌خواهيم 4 تا از اين موارد را نام ببريم. سري بعدي از اين مطلب، 3 اشتباه و افسانه ديگر را به شما مي‌گوييم.

 

  • رابطه‌مان تمام شده
  • همسرم به من خيانت کرده، چون به من علاقه ندارد
  • من ديگر براي همسرم جذاب نيستم
  • خودشيفتگي همسرم باعث خيانتش شده

 

مشکلات جنسي در روابط زناشويي

اختلال نعوظ يک بيماري شايع سلامت جنسي است. اگر اختلال نعوظ داريد، ممکن است نتوانيد نعوظي داشته باشيد که براي رابطه جنسي به مناسب باشد ويا اينکه نتوانيد نعوظ را به اندازه کافي براي داشتن رابطه جنسي با همسرتان حفظ کنيد.

اختلال نعوظ از نظر شدت متفاوت است. براي برخي از مردان، گاه به گاه پيش مي آيد  و مي تواند هر از چند گاهي مانع رابطه جنسي شود. براي ديگران، اختلال نعوظ ممکن است يک مشکل شديد و طولاني مدت باشد که تأثير جدي بر توانايي فرد براي لذت بردن از رابطه جنسي دارد.

تخمين زده مي شود که 30 ميليون مرد در ايالات متحده تحت تأثير اختلال نعوظ هستند که آن را به يک مشکل بسيار رايج تبديل مي کند.

برخي عوامل ممکن است خطر ابتلا به اختلال نعوظ را افزايش دهند. اگر مسن تر هستيد، استفاده از دارو هاي تجويزي براي مقابله با بيماري يا عادات خاصي مانند سيگار کشيدن يا نوشيدن زياد الکل، ممکن است باعث شود تا شما بيشتر مستعد ابتلا به اختلال نعوظ باشيد.

 

شايع ترين علل روانشناختي اختلال نعوظ چيست؟

اگرچه بيشترين علل پديدار شدن اختلال نعوظ ماهيت فيزيکي دارند، اما بسياري از موارد اختلال نعوظ در نتيجه مسائل عاطفي يا رواني ايجاد مي‌شوند.

 

هنگامي که اختلال نعوظ مربوط به يک مشکل رواني باشد، به آن اختلال نعوظ رواني يا ناتواني رواني مي گويند.

 

مانند اختلال نعوظ فيزيکي، هيچ دليل روانشناختي واحدي وجود ندارد که بتواند باعث اختلال نعوظ در مردان شود. درعوض، مسائل مختلفي مي توانند باعث اختلال نعوظ رواني شوند يا به آن کمک کنند، مانند:

 

اضطراب، چه ماهيت عمومي داشته باشد و چه به طور خاص مربوط به رابطه جنسي باشد.

ترس يا شکست جنسي يا عملکرد جنسي ضعيف

احساس گناه در مورد درگير شدن در فعاليت جنسي

استرس در مورد رابطه جنسي يا استرس مزمن مرتبط با مسائل ديگر

افسردگي و ساير اختلالات خلقي

مشکلات رابطه

تماشاي بيش از حد پورن

عزت نفس پايين

برخي از داروهاي مورد استفاده براي درمان مسائل رواني مانند داروهاي ضد افسردگي نيز مي توانند در ايجاد اختلال نعوظ نقش داشته باشند.

 

URL

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/LilaLewis8

https://www.pinterest.com/pin/872572496527200189/

https://www.linkedin.com/feed/update/u:li:activity:6930697319696805888/

https://express.adobe.com/page/U5WTIx5oUyiJW/

https://sites.google.com/view/avanclinic9/home

https://panen365.wordpress.com/2022/05/13/avanclinic/

https://lilalewis8.tumblr.com/

https://studiopress.community/users/lilalewis8/

https://twitter.com/MdTarik71524315/status/1524931686487986177

https://disqus.com/by/lilalewis8/about/

https://www.goodreads.com/user/show/151185561-lila-lewis

https://en.gravatar.com/lilalewis8

https://www.ted.com/profiles/35165531/about

https://www.behance.net/lilalewis1

https://lilalewis8.livejoual.com/profile

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 168 تاريخ : شنبه 28 خرداد 1401 ساعت: 19:23

 

 

برنامه ريزي رتبه هاي برتر

يکي از دغدغه هاي داوطلبان و يا سوال هميشگي آنها از دپارتمان رتبه برتر حرف آخر، برنامه ريزي رتبه هاي برتر است. اينکه داوطلبان رتبه برتر چگونه برنامه ريزي کردند؟ چه نکاتي را در برنامه ريزي خود رعايت يا انجام داده اند و سوالاتي اين قبيل، دغدغه هميشگي کنکوري هاست. امروز قصد داريم که در دپارتمان رتبه برتر حرف آخر به اين سوالات پاسخ دهيم.

برنامه ريزي رتبه هاي برتر و افرادي که پيش تر با شيوه هاي خاص مطالعاتي خود موفق به قبولي در رشته هاي مورد نظر خود با رتبه هاي تک رقمي يا دو رقمي شده اند، مي تواند براي ساير داوطلبان نيز راهنما و الگوي مناسبي باشد. چراکه اين افراد علاوه بر تلاش مستمر و پيگيري هاي شبانه روزي در راستاي رسيدن به اهداف خود، اصول و برنامه مشخصي براي مطالعه دارند که رعايت آنها و دقت در پياده سازي جزئيات موجود در اين برنامه ريزي، علت اصلي موفقيت اين افراد به حساب مي آيد. اين در حالي است که بسياري از داوطلبان به رغم سعي فراوان و صرف وقت زياد، عملکرد موفقي ندارند. يقينأ علت اين امر به عدم يک راهکار و روش خاص باز مي گردد که باعث به ثمر ننشستن زحمات آنها خواهد شد. به همين دليل در اين مطلب به سراغ رتبه برترهاي کنکور رفته ايم تا با بررسي نوع برنامه ريزي و روش مطالعه آنها براي کنکور، بهترين راهکار را براي ساير داوطلبان کنکور استخراج کرده و براي قبولي در رشته هاي تاپ و مطرح، پيشنهاد کنيم. بنابراين با ما همراه باشيد تا در ادامه نکات و اصول مهم برنامه ريزي رتبه هاي برتر کنکور را شرح داده و ارائه نمائيم.

 

تفاوت برنامه ريزي نفرات برتر کنکور با ساير افراد

اساسأ هر کار، پروژه، فعاليت و طرحي؛ مستلزم داشتن يک سري ويژگي و مشخصه است که تنها در صورت برخورداري از آنها مي توان از موفقيت در فرآيندهاي مذکور، اطمينان پيدا کرد. برنامه ريزي براي کنکور نيز از اين قاعده مستثني نبوده و نيازمند ويژگي هايي است که هر داوطلب مي بايست قبل از هر اقدام به آن ها توجه داشته باشد. اين ويژگي ها عمدتأ بسيار ساده به نظر مي رسند اما همين نکات پيش پا افتاده، تاثير مهم و عمده اي در موفقيت و آينده شما به عنوان داوطلب کنکور، خواهد داشت. بنابراين در طرح ريزي يک روند مطالعاتي عالي براي کنکور، بايد به ويژگي هاي آن که در بخش بعدي به آن مي پردازيم، توجه نمائيد.

 

ويژگي هاي يک برنامه ريزي خوب

همانطورکه اشاره شد، صرفأ هر طرح و شيوه اي که براي خواندن دروس کنکور در نظر گرفته مي شود، نمي تواند نتايج مناسبي به دنبال داشته باشد.

لذا در ادامه برخي ويژگي هاي مهم برنامه ريزي رتبه هاي برتر کنکور را برخواهيم شمرد:

 

اختصاصي بودن برنامه

شما به عنوان يک فرد با ويژگي ها و اهداف خاص، نيازمند يک برنامه ريزي متناسب با خصوصيات و شرايط انحصاري خودتان هستيد و نمي توانيد از برنامه اي که براي اهداف و ويژگي هاي فرد ديگري طراحي شده، استفاده کنيد.

 

برنامه اي انعطاف پذير

از آنجايي که زندگي هر فرد سرشار از موضوعات و اتفاقات پيش بيني نشده است، بايستي برنامه مطالعه براي کنکور به نحوي طرح ريزي شود که جايي براي اين موارد نيز وجود داشته باشد. مثلا ممکن است در ساعاتي که براي مطالعه يک درس در نظر گرفته ايد، موضوعي غير منتظره پيش بيايد که مجبور به جا به جايي برنامه خود شده و در ساعت ديگري از روز، آن را جبران نمائيد. اين نکته اي مهم است که معمولا در برنامه ريزي رتبه هاي برتر به چشم مي خورد.

 

داشتن تناسب با اهداف

با توجه به اينکه قبولي در رشته هاي مختلف، مستلزم درصدهاي متفاوت بوده و به طور کلي هدف هر فرد از شرکت در کنکور با ديگري متفاوت است، بايستي برنامه ريزي درسي نيز کاملا با اين موضوعات در تناسب باشد. بنابراين افرادي که در پي قبولي در رشته هاي سطح بالا و محبوب نظير پزشکي هستند بايد ساعات مطالعات خود را بيشتر کرده و برنامه فشرده و منسجم تري داشته باشند.

 

ساده و قابل انجام

قابليت اجرا و سادگي يکي از ويژگي هاي مهم در هر برنامه اي است. انگيزه بالاي شما براي قبولي در کنکور نبايد منجر به طراحي يک برنامه دشوار، پيچيده و غيرقابل انجام شود. چراکه ممکن است نتيجه برعکسي به دنبال داشته باشد و باعث زدگي و دلسردي شما گردد. برنامه ريزي رتبه هاي برتر معمولا متناسب با حد توان، سطح ميانگين مطالعه روزانه و به صورت گام به گام است.

 

برخورداري از تنوع

اينکه ساعت هاي متمادي از يک روز را صرف خواندن يک درس کنيد، قطعأ با نتيجه دلخواه شما همراه نخواهد بود و باعث خستگي تان مي شود. رعايت تنوع در برنامه ريزي و گنجاندن دروس مختلف در يک روز، علاوه بر بازدهي بيشتر به افزايش علاقه شما نسبت به مطالعه و پايبندي به برنامه نيز کمک خواهد کرد.

 

داراي امکان ارزيابي

يک برنامه موفق بايد بتواند ميزان پيشرفت و يا عدم نتيجه گيري شما را در مطالعه نشان دهد. درواقع شما بايد از ميزان موفقيت يا ضعف خود در درس هاي مختلف آگاهي پيدا کرده و آنها را تقويت يا برطرف کنيد. اين شناسايي نقاط ضعف و قوت از مهم ترين ويژگي هاي برنامه ريزي رتبه هاي برتر کنکور به شمار مي رود.

 

قابليت ثبت اطلاعات

يک دفتر برنامه ريزي براي خودتان در نظر گرفته و سعي کنيد اطلاعاتي نظير ساعات مطالعه، تست هاي زده شده و مواردي از اين قبيل را به صورت مکتوب ثبت کنيد. اين کار به شما کمک مي کند که بتوانيد از ميزان عملکرد خود اطلاع جامعي داشته باشيد. در اين صورت با مشاهده کاهش و افت روند مطالعاتي خود مي توانيد راهکاري جهت بهبود و ارتقاء آن بيانديشيد.

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11177805

https://independent.academia.edu/MelbaLuna258

http://edu.fudanedu.uk/user/zaindale1/

http://fudanedu.uk/user/zaindale1/

 

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 165 تاريخ : شنبه 21 خرداد 1401 ساعت: 23:14

قوطي و پروفيل ها انواع گوناگوني دارند که ما آنها را از نظر شکل ظاهري و مشخصات فني تقسيم بندي کرده ايم و قصد داريم در ادامه درباره آنها و کاربردهايي که هر کدام از آنها دارند، صحبت کنيم. اين مقاطع فولادي از نظر شکل ظاهري انواع متفاوتي دارد که مهم ترين آنها به شرح زير است:

 آبرو

از اين پروفيل بيشتر به منظور هدايت آب باران و برف به زمين جهت جلوگيري از خرابي سقف در مناطقي که باران بسياري مي بارد به شکل هاي يک طرفه و دو طرفه استفاده مي شود. پس کاربردي که اين نوع پروفيل دارد، عبارت است از: اتصال بر روي ساندويچ پانل‌ هاي سقفي، استفاده براي انواع سقف‌هاي شيرواني و غيرشيرواني، استفاده در سقف سوله ها براي کنترل جريان آب و به کارگيري در سقف محيط‌ هاي صنعتي مانند مرغ‌داري، گلخانه و گاوداري.

 زد (z)

اين مقطع آهني با نام پرلين زد نيز شناخته مي شود. پروفيل زد به شکل Z انگليسي مي باشد و بيشترين کاربرد را در افزايش استحکام سقف ‌هاي سالن‌ هاي چند طبقه با وزن زياد و يا سقف کارخانه ‌ها و همچنين افزايش استحکام سازه‌ هاي کوچک ‌تر از ساختمان ‌هاي چند طبقه يا  کارخانه ها دارد. همچنين در مصارف صنعتي مانند کشتي‌ سازي، پايه ها و ريل ها نيز از پروفيل زد استفاده مي شود.

 سي(c)

اين مقطع فولادي که به سي پرلين نيز معروف مي باشد، کاربرد بسياري دارد که از مهم ترين آنها ميتوان به استحکام پوشش‌ و سقف هاي سبک صنعتي يا نيمه‌ صنعتي، استحکام ستون هايي که فاصله آن ها زياد است، افزايش مقاومت ديوارها، استفاده در برخي از ديوارهاي غيرباربر براي صنعت ساختمان سازي اشاره کرد.

قوطي آهني

مهمترين نوع پروفيل به حساب مي آيد که داراي سطح مقطع مربع و مستطيل است. جنس هايي که براي اين قوطي ها در نظر گرفته شده اغلب از گالوانيزه و فولاد مي باشد. اين مقاطع طي نورد گرم و سرد از ورق هاي فولادي ساخته شده و با جوشکاري درز گرفته مي شوند. جنس و روش توليد از عواملي است که بر قيمت قوطي تاثيرگذار است.

 ستوني

ستوني نوعي قوطي سنگين وزن مي باشد که کاربرد بسيار زيادي دارد و داراي دو نوع ساختماني و صنعتي است که بخاطر تفاوت در وزن و ابعاد، هر کدام کاربرد منحصر به فردي را به خود اختصاص داده اند؛ اما کاربردهاي اصلي اين محصول به طور کلي شامل موارد زير است:

استفاده به عنوان ستون در سازه هاي فولادي
ساخت تجهيزات و دستگاه هاي صنعتي
استفاده در صنايع پتروشيمي، پالايشگاه ها و صنعت ماشين آلات سنگين و جرثقيل
ساخت پل عابر پياده، نماهاي ساختمان، انواع پايه و غيره

چه عواملي بر قيمت تاثير ميگذارد؟

به دليل تنوع و گستردگي در انواع اين محصولات، قيمت آنها تحت تاثير عوامل مختلفي قرار مي گيرد. مواردي چون نوع و جنس، ابعاد، و همچنين روش توليد مي توانند بر قيمت تاثير فراواني داشته باشد. علاوه بر اينها موارد ديگري چون قيمت عرضه و تقاضا، کارخانه توليدکننده محصول، هزينه حمل‌ونقل، نوسانات دلار، قيمت آهن در بازار بورس نيز بستگي دارد که البته اين موارد از جمله موارد ثابت در تعيين قيمت هر محصول فولادي است که تاثير چشمگيري بر قيمت محصولات مي گذارد.

معرفي مرجع خريد قوطي و پروفيل

از مهم ترين کارخانه هاي توليد کننده قوطي پروفيل ميتوان به نيکان اصفهان، کارخانه نورد پروفيل ساوه، کارخانه جهان پروفيل پارس و نورد لوله ياران اشاره کرد؛ اما در خصوص خريد انواع قوطي پروفيل، ميتوانيد روي شرکت تجاري و بازرگاني آرادآهن حساب کنيد.

اين شرکت به عنوان يکي از معتبرترين مراکز خريد و فروش مقاطع فولادي بشمار مي رود که توانسته محصولات فولادي کارخانه هاي معتبر و مهم در توليد محصولات را در اختيار مشتريان خود قرار دهد. همچنين راه هاي ارتباطي بسياري را در اين خصوص قرار داده تا افراد بتوانند با مشاورين اين مجموعه مشورت و يا درخواست سفارش خود را ثبت کنند. روش هاي برقراري ار تباط با اين سايت عبارت است از:

ثبت سفارش آنلاين در سايت
تماس با شماره 031-34055
پرکردن فرم تماس با ما در بخش راه هاي ارتباطي
همچنين شما مي توانيد براي اطلاع از قيمت و اخبار بيشتر در خصوص مقاطع فولادي، آراد آهن را در شبکه هاي اجتماعي مانند تلگرام و اينستاگرام دنبال کنيد تا از قيمت هاي روز محصولات اين حوزه باخبر باشيد.

منبع: اخبار داغ

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 181 تاريخ : پنجشنبه 19 خرداد 1401 ساعت: 20:50

 

ساخت سردخانه و طراحي آن چگونه است ؟

تجهيزات هر سردخانه شامل چه قطعاتي ميشود ؟

يک سردخانه اساساً از تعدادي محفظه يخچالي تشکيل شده است که قادر است هر محصول فاسد شدني را سرد، منجمد و نگهداري کند. براي ساخت موفقيت آميز سردخانه بايد شرايط زيربنايي کلي مشخصي رعايت شود: انتخاب مکان براي دسترسي آسان با جاده و قطار. زمين با مقاومت مکانيکي خوب و بدون مشکل آب هاي سطحي.

 تامين آب و برق شرب و صنعتي؛ تاسيسات زهکشي همچنين، در دسترس بودن نيروي کار محلي (پرسنل فني، نيروي کار ماهر براي تعمير و نگهداري و کارگران عمومي) بايد بررسي شود.

 

اگرچه سردخانه اساساً منطقه اي است که در آن محصولات نگهداري مي شود، به علاوه مکاني براي اتاق ماشين آلات، اما بديهي است که فضاهاي تکميلي لازم است: دفتر، آزمايشگاه، خدمات عمومي، توالت و رختکن، اتاق قطعات يدکي و کارگاه، و مواد بسته بندي. ذخيره سازي.

 

برخي از خدمات ديگر را مي توان ضميمه يک سردخانه يافت، مانند برش و استخوان زدايي، نمک پاشي، توليد محصولات گوشتي، بسته بندي، و دفتر فروش.قبل از برنامه ريزي يک سردخانه مهم است که مشخصات عملياتي و فني را تعريف کنيد. اينها به شدت به محصولات، فروشگاه ها، شرايط ذخيره سازي، محيط زيست، انرژي و پرسنل وابسته هستند.

انتشار راهنماي يک فروشگاه يخچال دارد. شامل يک چک ليست جامع است که ارزش استفاده در اين مرحله برنامه ريزي را

 

ثطعات مورد نياز ساخت هر سردخانه

ويژگي هاي کلي برنامه عملياتي سردخانه (محصولات، نگهداري سرد و سرد، انبار انجماد و منجمد، برش، استخوان زدايي و بسته بندي، انبارها، جابجايي روزانه) شامل ظرفيت کل، تعداد و اندازه اتاق ها، سيستم تبريد، تجهيزات نگهداري و جابجايي است. و دسترسي به امکانات

 

موقعيت نسبي قسمت هاي مختلف سيستم تبريد انتخابي را مشروط خواهد کرد. محل قرارگيري اتاق هاي سرد بايد پس از مشخص شدن اندازه ها تعيين شود، اما به عنوان يک قاعده کلي بايد در سايه نور مستقيم خورشيد قرار گيرند.

 

مساحت زمين بايد به اندازه کافي براي فروشگاه، ضميمه هاي آن و مناطقي براي ترافيک، پارکينگ و بزرگ شدن احتمالي آينده باشد. مساحت زميني در حدود شش تا ده برابر مساحت سطح پوشيده شده کافي خواهد بود.

 

يک گرايش کلي براي ساخت سردخانه هاي يک طبقه وجود دارد، علي رغم سطح نسبتاً بالا:

 نسبت حجمي که بر تلفات حرارتي تأثير مي گذارد. يک طبقه مزاياي بسياري دارد: ساخت سبک تر. دهانه و ارتفاع ستون را مي توان افزايش داد. ساخت بر روي خاک هاي با مقاومت کمتر امکان پذير است.

 حمل و نقل مکانيکي داخلي آسان تر است. جابجايي مکانيکي با ليفتراک ها امکان ساخت فروشگاه هايي با ارتفاع زياد را فراهم مي کند و هزينه هاي ساخت و ساز را براي حجم کل معين کاهش مي دهد.

ابعاد و مشخصات فني سردخانه چيست ؟

هرچه ارتفاع محفظه ها بيشتر باشد، بهتر است، تنها با وسايل مکانيکي انباشته شدن و مقاومت مکانيکي مواد بسته بندي يا کالاهاي بسته بندي نشده محدود مي شود. در واقع لاشه‌هاي گوشت سرد، که نمي‌توانند روي هم چيده شوند، ارتفاع محفظه را به دليل آويزان شدن از ريل محدود مي‌کنند (شکل‌هاي 1 و 3 را ببينيد). قسمت هاي سرد شده و برش ها را مي توان به صورت مکانيکي براي ذخيره سازي بدون انباشته نگهداري کرد (شکل هاي 2 و 4 را ببينيد).

 

طول و عرض محفظه ها بر اساس مقدار کل کالايي که قرار است جابجا شود، نحوه حمل آن (آويزان از ريل، ليفتراک ها)، تعداد اتاق ها و ابعاد عناصر اصلي جابجايي تعيين مي شود.

 

تعداد اتاق سرد براي سردخانه  گوشت و ماهي چقدر است ؟

هيچ مزيتي در ساختن تعداد زيادي اتاقک با اندازه کوچک، به ويژه براي محصولات گوشتي وجود ندارد. الزامات حرارتي و رطوبت سنجي آنقدر سختگيرانه نيست که بسياري از اتاق ها را توجيه کند: دقت ابزار اندازه گيري و تنظيم شرايط داخل محفظه هميشه انحرافات بيشتري نسبت به شرايط ذخيره سازي ايده آل براي محصولات مختلف ايجاد مي کند. اين به ويژه براي محصولات منجمد صادق است.

 

گوشت‌هاي سرد شده از گونه‌هاي مختلف (گوشت گاو، خوک يا گوسفند) را مي‌توان در يک اتاق نگهداري کرد زيرا دما يا ناسازگاري لکه‌دار ندارند. گوشت هاي منجمد حتي مشکلات کمتري دارند. فروشگاه‌ هاي فروش ماهي و آبزيان محصولات يخچال‌دار معمولاً تقسيم‌بندي‌تر و اغلب ارتفاع کمتري نسبت به فروشگاه‌هاي محصولات منجمد دارند

 

 

https://knowyourmeme.com/users/traciporter7

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/8702a6d1-4a8a-428f-82a2-e154e37a7c74/Traci-P

https://seekingalpha.com/user/56588168/Idea

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/TraciPorter7

https://justpaste.it/8kfrg

https://www.atlasobscura.com/users/traciporter7

https://trello.com/traciporter7

https://www.diigo.com/user/traciporter7

https://www.blogtalkradio.com/traciporter7

https://www.viki.com/users/traciporter7_654/about

https://visual.ly/users/traciporter7/portfolio

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 129 تاريخ : دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت: 13:17

به گفته ExxonMobil، آخرين پروژه توسعه گاز در حوضه Gippsland با هدف تامين 200PJ گاز اضافي بين سال‌هاي 2023 تا 2027 براي تامين منابع گاز حياتي براي کمک به ايالت‌هاي جنوبي استراليا براي جلوگيري از خطرات عرضه زمستاني پيش‌بيني‌شده در بيانيه گازي اپراتور بازار انرژي استراليا در سال 2021 است. از فرصت ها

 

شرکت تابعه اکسون موبيل، اسو استراليا، تصميم نهايي سرمايه گذاري (FID) را براي توسعه گاز اضافي از ميدان کيپر در بخش فراساحلي حوضه Gippsland در استراليا با سرمايه گذاري تخميني 400 ميليون دلار استراليا (291 ميليون دلار) گرفته است.

 

Esso Australia اپراتور جوينت ونچر 50:50 Gippsland Basin بين Esso Australia Resources و BHP Petroleum (Bass Strait) است.

 

به گفته ExxonMobil، آخرين پروژه توسعه گاز در ميدان کيپر با هدف تامين 200 پتاجول (PJ) گاز اضافي بين سال‌هاي 2023 تا 2027 براي بازار داخلي استراليا است. انتظار مي‌رود که حدود 30PJ از آن در سال آينده توليد شود.

 

اين حجم، ذخاير حياتي گاز را براي کمک به ايالت هاي جنوبي استراليا براي جلوگيري از خطرات عرضه زمستاني که در بيانيه فرصت هاي گاز 2021 اپراتور بازار انرژي استراليا پيش بيني شده بود، ارائه مي کند.

 

Esso استراليا همچنين تصميمات مالي را براي ساده‌سازي توليد از ميدان Turrum، که يکي ديگر از دارايي‌هاي توليدکننده Gippsland Basin JV است، اتخاذ مي‌کند.

 

رئيس ExxonMobil استراليا، Dylan Pugh گفت: "گاز طبيعي نقش مهمي در تامين تقاضا براي سوخت پاک تر، کاهش انتشار گازهاي گلخانه اي در بخش برق و حمايت از نفوذ بيشتر انرژي هاي تجديد پذير با حفظ قابليت اطمينان، انعطاف پذيري و پايداري شبکه دارد.

 

"سرمايه گذاري و تعهد مداوم ما به تامين مشتريان استراليايي به اين معني است که حوضه گيپسلند بزرگترين منبع گاز طبيعي براي سواحل شرقي استراليا باقي مي ماند."

 

هنوز مقدار زيادي گاز در تنگه باس باقي مانده است و ما سخت کار مي کنيم تا ارزش کامل آن را باز کنيم. سرمايه گذاري بيشتري براي ويکتوريا لازم است تا عرضه گاز طبيعي خود را به خصوص در فصل زمستان حفظ کند.

 

سال گذشته، Esso استراليا توليد خود را از پروژه گاز 400 ميليون دلار استراليا (291 ميليون دلار) در غرب باراکوتا در حوضه Gippsland آغاز کرده بود.

 

اخيرا، اين شرکت از طرح هايي براي جذب و استفاده مجدد از دي اکسيد کربن (CO2) توليد شده از عمليات حوضه Gippsland خود رونمايي کرده است.

 

به عنوان بخشي از اين، اين شرکت Air Liquide را درگير کرده است که ساخت تاسيسات جديدي را براي جذب و استفاده مجدد CO2 از گاز توليد شده در حوضه آغاز کرده است.

 

به گفته iroilmarket ، گروه زيرساخت انرژي‌هاي تجديدپذير (TRIG) توافق‌نامه‌اي را با Global Infrastructure Partners براي به دست آوردن 7.8 درصد از سهام مزرعه بادي دريايي Hosea One در بريتانيا امضا کرده است.

 

پروژه بادي فراساحلي Hosea One در 120 کيلومتري سواحل يورکشاير انگلستان واقع شده است و گفته مي شود که از زماني که در سال 2020 عملياتي شد، عملکرد عملياتي بالايي از خود نشان داده است.

 

Global Infrastructure Partners مالک پروژه بادي فراساحلي تحت يک سرمايه گذاري مشترک 50/50 (JV) با شرکت برق دانمارکي ?rsted است که اپراتور آن نيز مي باشد.

 

http://entrance-exam.net/forum/members/cloetate1.html

https://www.pubpub.org/user/tamanna-tuba-90

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:CloeTate1

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://iroilmarket.com/

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://iroilmarket.com/

http://acva2010.cs.drexel.edu/forum/index.php?u=/user/profile/400072/

https://gitlab.bsc.es/CloeTate1

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/CloeTate14

https://tcgschool.edu.in/members/cloetate1/activity/

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/CloeTate1

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2735682-tamanna-tuba

 

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 146 تاريخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت: 21:51

معرفي 10  سايت برتر آموزش سئو در ايران

سئو از جمله اصلي ترين و مهم ترين عملياتي است که جهت ارتقا عملکرد وب سايت ها صورت مي گيرد. با کمک سئو يا همان بهينه سازي يک وب سايت، مي توان تعداد بازديدکنندگان سايت را افزايش داده و در نتيجه سود بالايي براي صاحبان کسب و کار به وجود آورد. آشنايي با سئو اولين و اصلي ترين گامي است که براي سئو وب سايت خود مي بايست برداريد. به همين منظور در ادامه بهترين سايت هاي آموزش سئو فارسي را به شما معرفي خواهيم کرد.

سايت مدير وب

مدير وب از جمله وب سايت هاي آموزش سئو تکنيکال بوده و شامل چندين پکيج و دوره آموزشي بهينه سازي سئو مي شود. در اين وب سايت انواع مختلفي از مقالات مرتبط با دنياي سئو وجود داشته و توسط مهران منصوري فر تدريس مي شود. جهت آموزش و يادگيري سئو در مدير وب مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://modireweb.com/ شويد.

 

سايت نيوسئو

سايت نيوسئو فعاليت خود را در تير ماه سال 1993 آغاز کرد. مديريت اين سايت زير نظر امير قمصري بوده و به دليل تجارب جامع و کافي، اين سايت توانست تنها در مدت 5 ماه به رتبه يک آموزش سئو در گوگل دست پيدا کند. جهت آموزش و يادگيري سئو در نيوسئو مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://www.newseo.ir شويد.

فعاليت هاي تيم آموزشي سايت نيوسئو به شرح زير مي باشد:

  • بهينه سازي وب سايت ها براي موتورهاي جستجوگر
  • توليد محتواي نوين و سئو شده
  • بهينه سازي وب مسترتولز و تحليل آن
  • ساخت حرفه اي بک لينک
  • بازاريابي اينترنتي
  • توليد مقالات و کتاب هاي مرتبط با سئو
  • سايت برتر آموز
  • سايت برتر آموز يکي از جامع ترين سايت هاي آموزشي است که دوره ها و پکيج هاي آموزشي مختلفي در آن به فروش مي رود. اين سايت در حال حاضر داراي دوره هاي آموزش سئو، اينستاگرام، فتوشاپ، وردپرس، زبان آلماني، زبان انگليسي، زبان ترکي و ‌..‌. مي باشد. برتر آموز در حوزه آموزش سئو و سايت توانسته است کاربران زيادي را به خود جلب کند چرا که سعي شده است تا آموزش سئو به آسان ترين شکل ممکن به علاقه مندان ارائه گردد. جهت آموزش و يادگيري سئو در برتر آموز مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://bartaramouz.ir شويد.

 

 

سايت seoedu

سايت seoedu نيز از جمله سايت هايي است که در زمينه سئو و بهينه سازي وب سايت ها فعاليت مي کند.  مديريت اين سايت توسط محمدرضا دهقاني صورت مي گيرد و دوره هاي غير حضوري آموزش سئو، توليد محتوا، رپورتاژ آگهي، ساخت PBN، طراحي سايت، انتخاب کلمات کليدي و ... در اين سايت وجود دارد. جهت آموزش و يادگيري سئو در seoedu مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://seoedu.ir/ شويد.

سايت سئوکار

سايت سئوکار در ابتدا به عنوان يکي از وب سايت هاي تحقيقاتي در زمينه هاي کامپيوتري، فني و مهندسي فعاليت مي کرد و پس از گذر زمان به عنوان يکي از وب سايت هاي آموزشي بهينه سازي سئو وب سايت ها شناخته شد. سئوکار داراي چندين کارشناس سئو و برنامه نويس بوده و خدمات گوناگون سئو را انجام مي دهد. کاربران مي توانند در صورت نياز به بخش آموزش سئو اين وب سايت رجوع کرده و اطلاعات لازم را به صورت رايگان دريافت نمايند. جهت آموزش و يادگيري سئو در سئوکار مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://seokar.com/ شويد.

سايت وب وان

وب وان از ديگر سايت هاي آموزش سئو سايت مي باشد. اين سايت توسط بهنام شبرندي  تاسيس شده و با تاکيد بر استفاده از تکنولوژي هاي روز دنيا، خدمات با کيفيتي را همراه با پشتيباني آنلاين به کاربران ارائه مي دهد. از جمله فعاليت هاي اصلي اين سايت مي توان به آموزش و مشاوره سئو اشاره کرد. جهت آموزش و يادگيري سئو در وب وان مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://webone.co/  شويد.

سايت تهران لرن

تهران لرن از جمله سايت هاي موفقي و تازه تاسيسي است که حوزه سئو و بهينه سازي وب سايت ها فعاليت مي کند. اين وب سايت در سال ???? توسط فرشاد حاتمي کيا راه اندازي شده است و هم اکنون دوره هاي آموزشي نوين و با کيفيتي را ارائه مي دهد. از جمله دوره آموزشي اين وب سايت مي توان به دوره لينک سازي عملي اشاره کرد. جهت آموزش و يادگيري سئو در تهران لرن مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://tehranlea.com/ شويد.

سايت وب سيما

وب سيما نيز از ديگر سايت هاي مرتبط در حوزه سئو سايت است. اين وب سايت توسط امين اسماعيلي راه اندازي شده و هم اکنون دوره هاي آموزشي گوناگوني در اين سايت ارائه مي شود. از جمله دوره هاي اين وب سايت مي توان به دوره تدوين استراتژي سئو، آموزش حرفه اي توليد محتوا، آموزش تکنيک هاي حرفه اي سئو، سئو تکنيکال و ... اشاره کرد. دوره آموزش اصلي اين وب سايت ?? ساعته بوده و داراي پشتيباني آنلاين و دائمي است. جهت آموزش و يادگيري سئو در وب سيما مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://websima.academy/ شويد.

سايت مدير سرور

وب سايت مدير سرور توسط پيمان محمدپور راه اندازي شده است. اين وب سايت قصد دارد تا به کاربران خود کمک کند تا بتوانند کسب و کار خود را به سادگي و در سريع ترين زنان ممکن راه اندازي کنند. دوره هاي آموزشي اين وب سايت شامل جديد ترين متد هاي ديجيتال و مارکتينگ مي باشد. جهت آموزش و يادگيري سئو در مدير سرور مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://www.modireserver.com/ شويد.

سايت نوين

سايت نوين از سال ???? به عنوان همکار رسمي گوگل مشغول به فعاليت بوده و تاکنون توانسته است در چندين جشنواره وب و موبايل برگزيده شده و به رتبه هاي خوبي دست پيدا کند. از جمله خدمات اصلي اين وب سايت مي توان به آموزش سئو، مشاوره برندينگ و بازاريابي ديجيتال، رپورتاژ خبري، طراحي فروشگاه اينترنتي، بهينه سازي تجربه کاربري، تبليغات خبري، بازاريابي شبکه هاي اجتماعي و ... اشاره کرد. کاربران مي توانند از مجموعه آموزش هاي سئو اين وب سايت به صورت رايگان استفاده نمايند. جهت آموزش و يادگيري سئو در نوين مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://www.novin.com/ شويد.

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 557 تاريخ : يکشنبه 8 خرداد 1401 ساعت: 18:31

اگزما چيست؟ انواع روش هاي درمان آن

اگزما چيست؟

 

اگزما يا درماتيت به مجموعه شرايطي گفته ميشود که مشخصه ي بارز آن التهاب پوستي است. بين تمامي اگزما ها ، اگزماي اتوپيک رايج ترين نوع اگزما است. علائم آن عبارتند از : خارش ، قرمزي ، پوسته پوسته شدن و آبله هاي کوچک از علائم اين عارضه مي باشد. با توچه به سن بيمار اين علائم در نقاط مختلف بدن ميتواند ظاهر شود. اين شرايط خود را به صورت التهابات ناگهاني مکرر که شرايط وخيمي را پديد مي آورند بروز مي دهد.

اين برانگيختگي هاي التهابي ميتواند در اثر تماس با عوامل محرکي مثل صابون ، شوينده ها ، پارچه هاي زير يا غذاهاي بخصوصي شروع به فعاليت کند.

 

اگزما دست

اگزما دست، يکي از انواع درماتيت است که خود را با التهاب مزمن و خارش‌دار پوست نشان مي‌دهد. اگزما مي‌تواند هر ناحيه از بدن را درگير کند، اما اگزماي دست به‌‌ صورت درگيري دست‌ها از ناحيه مچ به پايين تعريف مي‌شود. اين بيماري، شايع‌ترين بيماري پوستي ناشي از کار تلقي مي‌شود.

دست‌ها بيش از ساير نواحي بدن در بيماري‌هاي پوستي ناشي از کار درگير مي‌شوند، زيرا ما از دست‌ها براي برقراري ارتباط، حمل اشياء، شست‌وشو و فعاليت‌هاي روزانه استفاده مي‌کنيم که دست‌ها را آسيب‌پذير مي‌کند.

 

علائم اگزماي دست

 

خارش

قرمزي

سوزش

خشکي

تاول

پوسته پوسته شدن

ترشح

و....

 

علت اگزماي دست

 

تحريکي

ژنتيک

تغذيه

آلرژيک

آتوپيک

 

 

اگزما صورت چيست؟

بخش‌هاي مختلفي از پوست بدن در معرض ابتلا به اگزما قرار دارد. به‌عنوان مثال مي‌توان به دست، پا، صورت، سينه، کمر و… اشاره کرد. اين عارضه در هر يک از اين موارد مي‌تواند به‌تنهايي يا ترکيبي در يک فرد بروز پيدا کند. اگزما صورت، يکي از شايع‌ترين انواع اين بيماري است که به‌دليل فعاليت بيش از اندازه سيستم ايمني در برابر انواع محرک‌ها به‌وجود مي‌آيد.

اين عارضه در صورت، نوعي اختلال پوستي مزمن و قابل کنترل است که به صورت التهاب، قرمزي، خارش، ضايعات برجسته و پوسته‌ريزي نمايان مي‌شود.

 

علائم اگزماي صورت

 

تورم

خارش

قرمزي

التهاب

پوسته‌پوسته شدن

برجستگي‌هاي ريز يا سکه‌اي مانند

تاول‌هاي قرمز يا قهوه‌اي(که در صورت عفونت به رنگ زرد تغيير مي‌کنند.)

 

شدت اگزما صورت

 

نوعي تقسيم‌بندي براي اگزما در صورت، براساس شدت علائم ارائه شده است. بر اين اساس، اين عارضه به سه نوع حاد، تحت حاد و مزمن تقسيم مي‌شود.

 

اگزماي حاد صورت

نوع حاد داراي علائمي از قبيل ضايعات متورم، قرمز روشن و آبدار به همراه خارش شديد است.

 

اگزماي تحت حاد صورت

اگزماي تحت حاد صورت التهاب پوستي است که  در ادامه حالت حاد اين عارضه اتفاق مي افتد. در حالت تحت حاد، ضايعات به حالت فلسي تغيير شکل داده و با قرمزي و خارش متوسط تا شديد همراه مي‌شوند.

 

اگزماي مزمن صورت

 پوست صورت در نوع مزمن نيز ضخيم، ترک خورده و دچار خارش متوسط تا شديد است.

 

علت ايجاد اگزما در صورت

وراثت

آلرژي

تغذيه

و ساير علل عمومي (تعريق ، خشکي پوست ، موادشوينده و....)

 

اگزماي تناسلي چيست؟

اگزماي تناسلي، نوعي عارضه پوستي است که منجر به ايجاد لکه‌هاي قرمز خارش‌دار و ترک‌هاي نازک در پوست ناحيه تناسلي زنان و مردان مي‌شود. اين عارضه مسري نيست و انواع مختلفي دارد. انواع اگزما که ممکن است منجر به خشکي پوست در اين ناحيه شود، اگزماي آتوپيک و درماتيت سبورئيک و درماتيت تماسي است.

 

علائم اگزماي تناسلي

 

از رايج‌ترين علائم اين عارضه، اگزماي مقعدي و اگزماي واژن، مي‌توان به موارد زير اشاره کرد:

 

بثورات و قرمزي پوست

خارش يا حساسيت در اطراف بثورات

خشکي پوست

قرمز، قهوه‌اي يا خاکستري شدن قسمت‌هايي از پوست

تاول‌هاي کوچکي که ممکن است مايع را باز و آزاد کنند

ضخيم شدن يا پوستهپوسته شدن پوست ناحيه تناسلي

 

برخي از اين علائم ممکن است زماني که فرد به يک عفونت مقاربتي (STI) مانند زگيل تناسلي، تبخال دستگاه تناسلي يا ويروس نقص ايمني بدن مبتلاست نيز بروز کنند. براي تشخيص درست اگر موارد بالا همراه با اين علائم باشد، فرد به STI مبتلا شده است:

ترشحات غيرمعمول ناحيه تناسلي

خونريزي

سردرد

تب

لرز

تورم غدد لنفاوي

 

علت اگزماي تناسلي

اگزما تناسلي، ناشي از ژنتيک و محيط است. بسياري از افراد مبتلا به اين عارضه داراي جهش در ژن‌هاي توليدکننده پروتئين فيلاگرين هستند.

ساير محرک‌هاي احتمالي عبارتند از؛

مواد شيميايي موجود در شامپو يا صابون

جنس پارچه لباس، مانند پلياستر يا پشم

مواد آنتي‌باکتريال موجود در پمادها يا دستمال مرطوب، ژل، پودر تالک و دستمال مرطوب

دود سيگار

فرمالدئيد

تعريق زياد

پوشيدن لباس تنگ و اصطکاک

اصلاح، دئودورانت

بواسير

داروهاي ضدعفوني‌کننده مانند Dettol، Savlon و TCP و محصولات مشابه نيز مي‌توانند باعث اگزما آلت تناسلي شوند.

 

درمان اگزماي پوستي در طب سنتي

درمان اگزماي پوستي در طب سنتي، مجموعه‌اي از آموزه‌هاست که توسط متخصصان طب سنتي براي اگزما و حساسيت پوستي ارائه مي‌شود. در طب سنتي، ابتدا علت عارضه حساسيت پوستي با توجه به ديدگاه‌هاي موجود در اين طب، مورد بررسي قرار مي‌گيرد و پس از آن، درمان مورد نظر به فرد داده مي‌شود.

 

درمان اگزماي پوستي از ديدگاه تبريزيان

در درمان اگزما با روش دکتر تبريزيان، فرد بايد دارويي به‌نام پوستي-ماليدني که جزو داروهاي ترکيبي ايشان است را به مدت يک هفته مصرف کند. فرد اين دارو را بايد در حمام به مدت ?? دقيقه به ناحيه­اي که دچار عارضه شده، بمالد و سپس آن را شست‌وشو دهد. اگر هم مي‌خواهد در بيرون از حمام اين کار را انجام دهد، بايد شرايطي شبيه حمام ايجاد کند مثلا پلاستيک دور آن ناحيه ببندد.

 اگر کساني به اين داروي پوستي-ماليدني دسترسي ندارند، براي درمان اگزماي پوستي در طب سنتي تبريزيان مي‌توانند از حنا و نوره ارگانيک استفاده کنند. نوره‌هايي که در بازار عرضه مي‌شوند، ترکيبات شيميايي دارند و آسيب زيادي به بدن وارد مي‌کنند.

فرد مي‌تواند نوره‌اي که از آهک و زرنيخ يا آرسنيک تشکيل مي‌شود را با حنا و آب مخلوط کند و روي ناحيه دچار اگزما بمالد و در حمام و جايي که بخار دارد، به مدت يک تا دو ساعت صبر کند و روي آن ناحيه را پلاستيک بکشد. فرد بايد اين عمل را به مدت يک هفته انجام دهد تا اگزماي او برطرف شود.

فيلم‌هاي زير توضيحات استاد تبريزيان درباره درمان اگزماي پوستي است.

 

درمان اگزما دکتر خيرانديش در طب سنتي

دکتر حسين خيرانديش معتقد است براي درمان اگزماي پوستي در طب سنتي، بررسي علت آن مقدم است؛ از اين‌رو اگر اگزما صفراوي باشد، خوراکي‌هاي با طبع گرم و تند، خارش آن را بيشتر مي‌کند که در اين صورت، محل اگزما را بايد با آب سرد و خنک شست‌وشو داد و درمان آن خوردن سکنجبين و انجام حجامت عام است.

اگر اگزما سوداوي باشد، برعکس اگزماي صفراوي، با آب سرد خارش پيدا مي‌کند که بايد سکنجبين سرد (زرشک به جاي سرکه) استفاده و حجامت موضعي انجام شود، يعني روي ناحيه دچار اگزما حجامت انجام شود.

 درمان خوراکي آن نيز مصرف ?? روزه انار است.

کليپ زير ديدگاه دکتر حسين خيرانديش براي درمان اگزماي پوستي در طب سنتي نشان داده شده است.

 

 

انواع روش‌هاي درمان خانگي اگزماي پوستي

هدف ما در اين مقاله، بيان مهم‌ترين و موثرترين راهکارهاي درمان خانگي براي اگزما است که در ادامه به مهمترين آن‌ها اشاره مي‌کنيم:

 

غذاهاي مفيد

 

گزما يک بيماري التهابي است. نتيجه اين بيماري، پوستي قرمز است که خارش و سوزش زيادي دارد. رژيم مناسب غذايي براي درمان اگزما اهميت فراواني دارد. برخي از مواد غذايي به التهابات پوستي دامن مي‌زنند و حتي باعث تشديد آن‌ها مي‌شوند. در مقابل، برخي ديگر از مواد غذايي باعث تسکين التهاب و علائم مي‌شوند. افراد مبتلا به اين بيماري بايد مواد غذايي را که به آن‌ها حساسيت دارند بشناسند.

رژيم غذايي مناسب اگزما، دوره درمان ندارد. افراد مبتلا به اين بيماري بايد هميشه توجه داشته باشند که چه غذايي مصرف مي‌کنند. در ادامه، برخي از مواد غذايي مناسب براي کاهش التهابات پوستي را نام برده‌ايم.

ماهي

سبزي خوردن

لوبيا و عدس

ميو‌ه‌هاي رنگي

انواع سبزيجات

زردچوبه و دارچين

افراد مبتلا به اگزما ممکن است به مواد غذايي مختلفي حساسيت داشته باشند. در واقع آن‌ها بايد با تجربه، موادي که برايشان مفيد نيست را پيدا کنند. در ادامه برخي از مواد غذايي را نام برده‌ايم که به‌طور کلي التهابات پوستي را بيشتر مي‌کنند.

لبنيات

تخم‌مرغ

سويا

گندم

 

انواع داروهاي گياهي

 

آلوئه ورا

اگر فردي براي اولين بار از آلوئه‌ورا براي درمان خانگي اگزما استفاده مي‌کند، بايد ابتدا مقدار کمي از آن را روي محل اگزما بزند. با اين کار مي‌تواند مطمئن شود که به اين ژل حساسيت دارد يا خير. در برخي موارد استعمال آلوئه‌ورا علائمي مانند سوزش يا خارش ايجاد مي‌کند. در صورت ايجاد اين علائم، بهتر است بيمار به سراغ ساير راهکارهاي درمان اگزما برود.

براي نتيجه‌گيري سريع‌تر، بهتر است آلوئه‌ورا به صورت روزانه روي اگزما ماليده شود و تا زمان بهبود علائم، استفاده از آن ادامه پيدا کند.

 

جوش شيرين

 

براي درمان اگزما با جوش‌شيرين لازم است يک چهارم فنجان جوش‌شيرين در يک وان آب ولرم حل شود. سپس فرد مبتلا به اگزما به گونه‌اي در وان بخوابد که ناحيه مورد نظر در آب قرار گيرد. بعد از ده الي پانزده دقيقه بايد از وان خارج شود و بدن خود را بشويد. رعايت نکات زير تأثير اين روش را بيشتر مي‌کند.

از آب ولرم استفاده شود و نه آب داغ.

از ماليدن پوست هنگام دراز کشيدن در وان خودداري شود.

بعد از حمام، پوست با حوله نرم خشک شود.

بعد از خشک کردن پوست بهتر است آن را به آرامي با استفاده از مرطوب‌کننده‌ها ماساژ داد. اين کار بايد تا سه دقيقه ادامه پيدا کند.

بهتر است فرد مبتلا به اگزما تا چند دقيقه بعد از استعمال مرطوب‌کننده، لباس نپوشد. با اين کار مرطوب‌کننده جذب پوست مي‌شود.

 

روغن هاي گياهي

 

روغن آرگان

روغن آووکادو

روغن نارگيل

روغن جوجوبا

روغن سويا

 

منبع : https://zibaclick.com/

 

URL

https://www.pinterest.com/pin/1103381977428636599

https://sites.google.com/view/mandyrobe4/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/04/14/zibaclick/

https://mandyrobe4.tumblr.com/

https://www.reddit.com/r/business/Idea/u36327/%D9%85%D8%B1%D8%AC%D8%B9_%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C_%D9%88_%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%AA%DB%8C/

https://myspace.com/mandyrobe4

https://www.goodreads.com/user/show/150196654-shah-stam

https://en.gravatar.com/mandyrobe4

https://www.ted.com/profiles/34505394

 

 

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 156 تاريخ : چهارشنبه 4 خرداد 1401 ساعت: 22:28

لینک دوستان

خبرنامه